wtorek, 9 sierpnia 2011

Upragnione i zdobyte :)

Chyba jeszcze nigdy tak się nie naszukałam butów. Nie tylko na Internecie, ale po prostu wszędzie. Przymierzałam wiele par, ale to nigdy nie było do końca to co sobie wymarzyłam. Nie platformy, nie zamsz, niewysoki obcas, pełne, z odcieniem lekko wpadającym w pudrowy róż. I gdy już straciłam nadzieję, że będę mieć klasyczne pantofelki nude :) znalazłam na allegro, a cena 79zł jeszcze bardziej mnie ucieszyła :) Jak dla mnie są cudne, fajnie przedłużają nogę i pasują praktycznie do wszystkiego.





Sukienka -Rinascimento (kupiona zupełnie przypadkiem w jakimś małym sklepie, ale widziałam ją także na allegro), legginsy - www.marilyn.pl, sweterek kupiony dawno też w jakimś nieznanym sklepie, torebka  Lantadeli, pantofle nude - allegro, biżuteria - komplet z markazytami, który już wcześniej pokazywałam - www.artfox.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)