czwartek, 18 października 2012

Photo mix i biżuteryjne inspiracje

Krzyże i krzyżyki to jeden z najmodniejszych dodatków. Kiedyś symbol krzyża wykorzystywany w modzie był odczytywany jako kontrowersyjny. W tym roku krzyżami zainspirował się świat mody. Krzyże po za tymi zawieszonymi na szyi czy w uszach zdobią, legginsy, swetry, torby itp. 




  Upragniony, długo poszukiwany, kupiony :) - Parfois 89,90zł




 Kolczyki z kolekcji Pure Elegance KLIK



 Let Me In ;)



 Kolczyki Body Shape  - niedługo dostępne w sklepie




Moje skarby ♥





Problem puchnięcia palców dotyczy wielu z nas. Często rozmiar palca rano i wieczorem różni się o rozmiar albo i więcej. Żeby ustrzec się przed zgubieniem pierścionka lub ucięciem palca ;) niektóre modele, zwłaszcza o szerokich obrączkach, można przeciąć od spodu co pozwala je regulować:)


Entropia i jej nowy odcień rudości - nie do końca ten upragniony :/a w tle - biżuteria www.artfox.pl

5 komentarzy:

  1. Spróbowałam Loreal nr 78 i niestety mam czerwony odcień. Gotowe farby są bardzo silne i niszczą włosy to ich największy minus.Czeka mnie peeling i farbowanie u mojej fryzjerki ale dopiero jak się pojawi z powrotem mój pomarańczowy odcień z Alfaparfu. Pozostaje mi czekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to 78 to Pure Paprika i ona niestety zawsze wycyhodzi czerwona... Strasznie przeklamane to zdjecie na opakowaniu niestety ;/
    74 jest duzo jasniejsza i wychodzi miedziany blond bez czerwonego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)