czwartek, 15 marca 2012

ulubione dzwięki z głośnika

oj wpadło mi ucho i nie chce przestać brzęczeć ;)

Tu y yo - Ty i ja,  
adictos en ansiedad - Wierni w cierpieniu,  
sin pensar absoluta debilidad - Nagle całkowita słabość 
En el amor - W miłości, 
a punto estamos de naufragar - Gotowi, aby zatonąć.  
Y entonces quien me explicara - Więc, kto mi wyjaśni,
porque no dejo de pensar en ti -   Dlaczego nie przestaję myśleć o tobie
Y es que a pesar de que esta todo mal - I mimo, że wszystko idzie źle,
no está en mis planes - Nie jest w moich planach
dejarte de amar - Przestać cię kochać.
mi corazón no te quiere olvidar - Moje serce nie chce cię zapomnieć.
Estoy atado a tu piel - Jestem przywiązany do twojej skóry.

Tu y yo  - Ty i ja 
coincidimos al andar - Zderzamy się idąc. 
Sin dudar - Bez wątpienia 
es una guerra era sin final - To jest wojna bez końca. 
Pasión, dolor - Namiętność, ból, 
es una mala combinación - To złe połączenie 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)