piątek, 20 stycznia 2012

Fotografia

Wydawało mi się, że sprzęt fotograficzny jak tło czy dobre oświetlenie jest bardzo drogi. Tym bardziej się zdziwiłam gdy na necie znalazłam sklep z wszelkimi akcesoriami, za tak na prawdę nie wielką cenę. Takim sposobem udało mi się stworzyć amatorskie, ale na moje potrzeby w sam raz, 'studio fotograficzne' :). Teraz w każdej chwili mogę pstrykać zdjęcia na gładkim, dobrze oświetlonym tle. Wszystkie elementy są ruchome i składane, więc mogę je bez problemu przenosić i rozkładać w dowolnym miejscu. Znacznie droższy był zakup aparatu. Jednak tak się teraz zastanawiam jak ja mogłam kiedyś robić zdjęcia cyfrówką :). Wybrałam lustrzankę sony alfa dla początkujących, bez żadnych szaleństw. Teraz robienie zdjęć to przyjemność, zupełnie inna jakość i efekt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)