środa, 7 grudnia 2011

Ulubione dzwięki z głośnika

Święta bez tych piosenek, to nie święta :)



3 komentarze:

  1. Zgadzam się, choć ja bym dodała jeszcze wiele wiele innych bez których nie wyobrażam sobie świąt, ale te 3 akurat bardzo lubiane są przez radiostacje więc trudno nie kojarzyć z nimi przedświątecznego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to fakt radiostacje często wałkują te kawałki pewnie dlatego święta bez nich były by do kitu ;)eh kurcze ja kiedyś na któreś święta dostałam od ciebie płytkę z kolędami ale niestety czarna dziura ją wciągnęła :( a tam był taki fajny kawałek http://www.youtube.com/watch?v=ecnehcLIVeI&feature=fvst

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe to ciekawe że i moją płytę wciągnęło :-) W tamtym roku chyba próbowałam ją utworzyć na nowo i coś tam mi się udało, chyba nawet mam Mele Kalikimaka w tej wersji którą lubimy, sprawdze i dam znać :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)