sobota, 24 września 2011

Scrapbooking - pierwsze podejście :)

Scrapbooking jest sztuką ręcznego tworzenia i dekorowania albumów ze zdjęciami i pamiątkami rodzinnymi. Nazwa pochodzi od ang. scrapbook, oznaczającego taki album. Podstawowymi materiałami do ozdabiania są: kolorowy papier, nożyczki do wycinania profilu, ćwieki ozdobne nity, urządzenia do ich mocowania, klej. Bardziej wyrafinowane ozdabianie wymaga także: pieczątek dekoracyjnych, farbek i pisaków z efektem Pluster („puchnących”), szablonów, shape cutter, naklejek dziurkaczy wzorków, kolorowego proszku i podgrzewaczy do embossingu.W scrapbookingu nie ma określonych reguł, zasady tworzenia są dowolne. Na mój pierwszy scrapbooking wybrałam coś prostszego niż album - kartkę na ślub. W scrapbookingu podobają mi się te wszystkie ozdoby kolorowe dżety, nity, maszynki do marszczenia papieru i gotowe zestawy ozdób. Właściwie jak zaglądam do sklepu z tymi materiałami to dostaję 'kociokwika', najchętniej kupiłabym wszystko :) Poniżej pierwsza, skromna próba.





     

3 komentarze:

  1. Ładne, a dla kogo to? Ja też uwielbiam takie rzeczy, wpuścić mnie do Empika a ja już jestem sprzedana na dobre kilka godzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nio w empiku też jest spory wybór materiałów a ja oprócz tego mam już swoje ulubione sklepy internetowy i jak się rozkręcę to tylko do koszyka wrzucam i wrzucam a później mały szok jak zerkam na podsumowanie bo niby wszystko tanie ale tu złotówka tu 2zł i nagle duża kwota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa kartkę dostała koleżanka entropii z okazji ślubu :) heh pewnie pamiętacie poszukiwania odpowiedniej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)