sobota, 24 września 2011

24/7

Ciężki tydzień, zaledwie kilka chwil by odsapnąć, zrelaksować się. Każdy to zna, a najlepiej osoby, które pracują na własny rachunek. Świątek, piątek czy niedziela, 24 na 7 tak to wygląda. Zawsze jest coś do zrobienia, A jak nie ma to zawsze można coś wymyślić  ;-) Ale nie jest źle, nie narzekamy, bo wiemy, że warto tak wiele poświęcać. Zdajemy sobie  sprawę, że  biżuteria to jedynie zachcianka, nie są to rzeczy bez, których nie możemy się obejść.  Jednak choć brzmi to banalnie to czasami spełniamy marzenia, a przynajmniej staramy się.  Cieszą nas stali, oddani klienci, którzy wracają do nas co jakiś czas. A my dajemy z siebie wszystko, nie chcemy zawieść zaufania. Przede wszystkim bardzo lubimy to co robimy. Aż chce się więcej pracować jak ktoś doceni nasz wysiłek, naszą pracę. Miło na sercu  jak  zadowolony klient  rozpływa się przy ladzie odbierają swoje świecidełka :).  Wszelkie gesty uznania, miłe słowa utwierdzają mnie w moim wyborze. I choć długo błądziłam szukając swojej drogi, to teraz wiem, że jest to właściwy kierunek. Niedawno do naszej pracowni przyszedł  młody mężczyzna z zapytaniem: „Czy mają możemy Państwo szklane kulki, takie do gry z dzieciństwa?” Przyznam, że troszkę mnie zatkało, odpowiedziałam „Hmm nie mamy takich kulek, to jest pracownia złotnicza” Na to mężczyzna  odpowiedział  „ Wiem, wiem ale słyszałem, że Państwa pracownia to wyjątkowe miejsce” :)    

2 komentarze:

  1. Ja tez wiem jakie to uczucie i przyznaję, że jest fajne... mam na myśli sprawienie radości klientowi, spełnienie jakiegoś jego życzenia i jego słowa wdzięczności i ta wielka radość, czasem nawet euforia.
    Ale jest też druga strona medalu - wkurwiajacy, marudzący i straszliwie upierdliwi klienci, którzy bardzo lubia wykorzystywać fakt, że klient nasz pan.
    Na szczęście są też ci, którzy potrafią docenic ciężką pracę i dla których wykonuje się ta pracę z wielką przyjemnością.
    A robić to co sie kocha to wspaniałe uczucie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, realizujecie spełniacie marzenia ;) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)