niedziela, 26 czerwca 2011

Wzniosłe myśli - to nie te, które wysoko latają, lecz te, którym nie grozi upadek - Władysław Grzeszczyk

Zawsze zazdroszczę ludziom, którzy maja pamięć absolutną i potrafią cytować słowa znanych osób. Ja z zapamiętywaniem mam raczej problem, więc tworzę dzienniki mam ich już chyba z pięć. Zapisuję słowa, cytaty, myśli, teksty piosenek, które jakoś na mnie wpływają, zmieniają moje myślenie. Pamiętam pierwszy cytat, który zapisałam "Człowiek nie może obejść się bez drugiego człowieka, musi zaspokoić swój straszliwy głód braterstwa Alberta Camusa. Bardzo lubię myśli Alberta Camusa, są takie proste i trafne zawsze znajduję w nich coś dla siebie. Cytaty Paulo Coelho są bardzo życiowe, ale wydaja mi się czasami zbyt oczywiste. Pierwsze jego książki robiły na mnie ogromne wrażenie czytałam je po kilka razy, ale przez te ostanie książki trudno mi przebrnąć są męczące. Uwielbiam wiersze Rafała Wojaczka są mroczne, pełne cierpienia, osamotnienia i niezrozumienia. Czyli takie jak jego osobowość. Często erotyczne i wulgarne. Mój ulubiony wiersz to ‘Prośba”. Mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Ale jestem ciekawa czy wy tak jak ja lubicie, cudze myśli. Cytujecie je lub zapisujecie. Macie jakieś ulubione cytaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz ;)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem ;)